Agencja Marketingowa PL
HA!
Przyciągnęliśmy Cię !

Wiedzieliśmy, że tu zajrzysz, dlatego co najważniejsze na naszej Stronie schowaliśmy tutaj.
Cen nie znajdziesz, ale znajdziesz coś lepszego.
Podarek. Prezent. Gift.

Co dostaniesz?

Co dostaniesz od Agencji ?
Oczywiście, miłość i szacunek… Dla Twoich pieniędzy.
Ale spoko – pomożemy Ci zdobyć ich więcej. I więcej. I więcej niż więcej...

Więc... czytaj!
Co dla Ciebie mamy.

Lista TRZYDZIESTU TRZECH działań, które Agencja wykonuje dla każdego nowego Klienta. 33!
Trzydzieści trzy. To patrzy.

1. Koncept kampanii, w tym pełny koncept komunikacyjny
2. Indywidualny doradca Klienta
3. Raport comiesięczny z działań / albo cotygodniowy / albo codzienny
4. Badanie rynku i targetowanie kampanii i działań marketingowych
5. Utworzenie stałego Biura Prasowego i prowadzenie go przez Agencję
6. Badanie opinii dotychczasowych Klientów

7. Kompleksowa długofalowa strategia marketingowa przedsięwzięć Klienta
8. Plan mediowy kampanii
9. Opracowanie koncepcyjne tekstów, zaawansowany copywriting
10. Kreacja graficzna kampanii, key-visual.
11. Strona internetowa, kreacja na potrzeby Internetu i mobile
12. Pozyskiwanie leadów, jak i ruchu naturalnego na witrynę www

13. Buzz-markerting
14. Pozycjonowanie w wyszukiwarce
15. Dodatkowe godziny pracy kreatywnej Agencji do wykorzystania przez Klienta
16. Dodatkowy zdalny handlowiec ze strony Agencji
17. Prowadzenie mediów społecznościowych
18. Wysyłka mailingu

19. Monitoring konkurencji
20. Sesja fotograficzna na potrzeby kampanii
21. Animacja, film sprzedażowy
22. Modyfikowanie kampanii względem feedbacku od rynku
23. Nadzór nad działem sprzedaży
24. Dostępność mailowa Agencji/dla Klienta w trybie 24h/7

25. Praca kreatywna, polegająca na przedstawianiu koncepcji marketingowo-sprzedażowych
26. Działanie PR-owe, poszukiwanie Partnerów mediowych
27. Wszelkie doradztwo up-selling
28. Analiza rynku i nowych trendów w branży
29. Pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych

30. Zarządzanie dodatkowym budżetem reklamowym
31. Analiza efektywności kampanii
32. Całościowa optymalizacja procesów marketingowych firmy
33. Testowanie dodatkowych kanałów marketingowych i analiza ich skuteczności

To działania, dzięki którym ładnie opakujemy marketingowo Ciebie
i Twój produkt : )


Dzięki za scroll !
To już prawie koniec. Dawaj w ‘’Kontakt’’ i pisz maila.
Oczywiście przygotuj wcześniej kasę.

marketing musi mieć solidne fundamenty żeby nie rozsypał się jak domek z piasku